Coret-Coret Muktamar KPKM

17 Ogos 2009



Salam Serambi Makkah

Muktamar Senawi KPKM sedang berlangsung mulai hari ini 17 hingga 18 Ogos di Rumah Kelantan Baru,Jalan Baramikah,Hayyu Sabi',Bandar Nasr,Kaherah Mesir.
Seperti biasa didalam muktamar atau mana-mana mesyuarat agung,akan ada persoalan,pertanyaan,lontaran idea yang pelbagai serta kritikan kepada pimpinan menjadi asam garam setiap muktamar,ijtima atau mesyuarat agung.Maka medan muktamar lah adalah platform terbaik untuk membedahsiasat persatuan serta menambahbaik mana-mana kekurangan yang ada.

Tak lengkap rasanya muktamar tanpa ada pemilihan kepimpinan samaada dwi-tahunan atau tiap berakhirnya tahun penggal perkhidmatan.Saya membuka juga laman sesawan SPR dan mendapat maklumat Timb.YDP KPKM 2008/09,Ust Najid bin Abdullah(kanan) menang tanpa bertanding setelah pencabar tunggal beliau,Ustaz Muhammad Iskandar Shah bin Ibrahim menarik diri.

Jadi,dari jauh saya mengucapkan tahniah kepada Ayah Jid dan selamat melaksanakan amanah yang bakal dipikul seusainya muktamar nanti

Bagi yang bakal bertanding Exco dan AJKT HEWI,bertanding dengan penuh disiplin dan beretika sesuai sebagai pelajar Muslim dan penuntut ilmu agama.Jangan jadikan jawatan sebagai matlamat.Jadikan jawatan sebagai wasilah untuk kita menyumbang kearah kemajuan Islam dan persatuan yang kita dokongi.

Sekali tahniah kepada Ayah Jid dan terima kasih kepada Ustaz Nur Halif Mohd Noor (tiga dari kanan) selaku YDP sesi 2009/010 dan AMT & EXCO KPKM sesi 209-010 yang bakal melepaskan jawatan dan meniggalkan post masing-masing usai muktamar ini.

Terima Kasih Daun Keladi.Budi tuan sentiasa diingati

Selamat Mengundi
Selamat Bermuktamar

Kota Bharu,Kelantan
17hb Ogos 2009

0 ulasan:


Tanah Airku

Tanah Airku


Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong,Al Wathiqubillah Tuanku Mizan Zainal Abidin ibni Al Marhum Sultan Mahmud Al Muktafi Billah Shah

KDYMM Sultan Muhammad Ke-V ibni Sultan Ismail Petra,Sultan dan Yang Dipertuan Bagi Negeri Kelantan Darul Naim

YAB Dato' Seri Najib bin Tun Abdul Razak,Perdana Menteri Malaysia

YAB Dato' Bentara Setia Tuan Guru Haji Nik Ab Aziz Nik Mat,Menteri Besar Kelantan

YB Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang,Presiden PAS

YB Dato' Seri Anwar Ibrahim,Ketua Umum Pakatan Rakyat,PM In-Waiting

About Me

Foto saya
Mohd Hafizuddin Lahir di Kota Bharu,Kelantan SRK Tengku Indera Petra,KB(1995-2000) Maahad Muhammadi Lelaki(2001-2007) Pelajar Sarjana Muda Syariah Syu'bah Syariah Islamiah Kuliah Syariah Dan Undang-Undang Unversiti Al Azhar As Syarif,Kampus Induk Hayyu Hussin,Kaherah,Mesir. 'Sentiasa Belajar,Diajar dan Memerhati'